viernes, 1 de mayo de 2015

Setmana 18: el que més ens ha agradat!

És el meu nou ritual. Vaig passar tres setmanes totalment obsessionada amb el ruibarbre. i ara, li ha tocat als pèsols. Espero que encara no esteu cansats d'ells, perquè estem començant, amics meus.

Vaig prendre una petita pausa ja que he estat treballant en un projecte  per un llibre de cuina, però em vaig prendre un descans fa uns dies del projecte perquè volia sentir el gust de la primavera en forma d'hidrats de carboni.

Spring Pea Pesto



Hi ha vegades que simplement vols xocolata. Diumenge de Pasqua, per exemple. Sé que ja han passat un parell de setmanes des de llavors, però encara penso sobre la xocolata. I els pastissos.

Vostè diu Pasqua i genera una resposta Pavlova en mi. Pasqua significa cuixa de xai rostit, mongetes verdes amb molt all, patates i xocolata en la meva família. També semblava haver tornat a estar de vacances a ca la meva àvia, després de Nadal. A dia d'avui, encara puc recordar els pollets decoratius que hi havia al centre de la taula. El menú molt poques vegades canvia d'un any per al següent i tothom es reunia a casa dels meus avis per a un llarg, llarg sopar.




Nois, aquest pa és tan fàcil de fer. Tot i que és pa de pastanaga, no n'hi ha de pastanagues !!!
Està fet amb suc de pastanaga! El suc fa que el pa tingui aquest color taronja tan bonic!
El pa es condimenta amb doble de gingebre .... El gingebre afegeix el toc especiat suficient, però no és pesat com un pa de gingebre.


Menjau-lo quan estigui calent del forn amb mantega. Torreu-lo per esmorzar. Serviu-lo fred i untat amb formatge crema.  Només menjar! I estic segura que us enacantarà.

Pà de gingebre i pastenaga


jengibre zanahoria pan ... hace 2 panes!


Gastro @ mics es va crear amb la idea de compartir receptes amb un mateix ingredient o temporada, posant cadascú la seva idea, estil, tipus de cocció etc. Sempre estem pensant que tema podem escollir segons l'època en què ens trobem ia partir d'un producte cada un s'inventa com ho cuinarà o presentarà. El millor és que surten infinites idees i és quan t'adones i aprens a treure partit a aquest ingredient i sals de les receptes més comunes.

Avui el repte no té un ingredient concret, aquest cop ens hem volgut centrar en una malaltia genètica que ha de tenir molt control a la alimentar.
Si us parlo de la paraula fenilcetonúria (PKU) a millor no sabeu que us estic parlant però si sou pares i us recordo que quan van néixer vostre fills a les poques hores li van fer una analítica que consisteix a fer una punció al taló, amb unes gotetes de sang es pot diagnosticar o descartar aquesta malaltia.

Brownie d'alvocat (vegà)





OhBo organic cafè està situat en un carrer gran del barri barceloní de Sant Gervasi i representa una aposta innovadora en un ambient acollidor que convida a relaxar-se gaudint d'un àpat a base de productes ecològics, de proximitat i de temporada.
La decoració està inspirada en un ambient d'aire industrial i materials recuperats, amb una estructura quadricular de ferro amb vidres antics i recuperats amb unes tonalitats verdes, blaves i grisenques, que revesteixen la paret principal del restaurant i que combinen perfectament amb el paper pintat efecte formigó i les instal·lacions deixades a la vista.

OhBo Organic Café Barcelona



Fa unes setmanes, la meva amiga Jen Santillano  va començar a etiquetar a Instagram fotos de la  Lori. Sabia que m'encantaria casa seva i va insistir molt que ens trobéssim. Gràcies per la introducció, aquest va ser un viatge increïble!

Quan li vaig preguntar a Lori com l'estil de vida i la cultura del Sud de Califòrnia havien afectat el seu sentit del disseny, ella va dir: "La llum del sol, habitacions obertes, piles de llibres ... probablement devem la nostra estètica aThe Brady Bunch, Get Smart, pel·lícules clàssiques, la cultura de platja, i el fet de recorrer els carrers de Los Angeles en els seients del darrere dels automòbils dels nostres pares ". Quan dissenyo un espai, no penso en una habitació com un espai en si mateix, sino que tinc en compte els punts de vista en les altres habitacions, així, assenyalant també que els petits accessoris són tan importants com la gran mobiliari.
Lori & Monte's Fun California Modernism



No hay comentarios:

Publicar un comentario